Poslovni bonton pozdravljanja
Če se s sodelavci in sodelavkami na delovnem mestu pozdravljamo, je to vsekakor po pravilih poslovnega bontona. Priznati pa moramo, da ne gre samo za vprašanje bontona, ampak tudi za vpliv na naše počutje: ob pozdravu se najbrž počutimo neprimerno bolje kot bi se, če bi sodelavec odhitel mimo nas, ne da bi nas sploh pogledal. Enako velja za vpliv našega lastnega (ne)pozdravljanja na druge.
Vir: Počkar, M. (2008): POSLOVNO KOMUNICIRANJE [Elektronski vir, način dostopa (URL): http://www.zavod-irc.si/docs/Skriti_dokumenti/Poslovno_komuniciranje-Pockar.pdf.], Ljubljana: Zavod IRC.
Bonton pozdravljanja, Oddaja Dobro jutro, dostopno na: http://4d.rtvslo.si/arhiv/dobro-jutro-prispevki/174321573 (16. 3. 2017)
Poslovni bonton predstavljanja
Za učinkovito komuniciranje je pomembno, da ljudje vedo, kdo je kdo. V poslovnem svetu se velikokrat srečajo ljudje različnih starosti, neenakih položajev, obeh spolov itd. In v poslovnem svetu vedno predstavimo podrejene nadrejenim (ne glede na starost in spol), upoštevamo pa tudi že pri pozdravljanju in rokovanju omenjena pravila: prišleka predstavimo že navzočim, žensko predstavimo moškemu, mlajšo osebo starejši. Nadrejeni predstavi novega sodelavca ali sodelavko drugim sodelavcem in sodelavkam (vsem!). Če ni nikogar, ki bi nas predstavil, opravimo to kar sami. Povejmo dovolj glasno in razločno svoje ime (najprej!) in priimek, mogoče še kaj o svoji poklicni dejavnosti in to je vse.
Vir: Počkar, M. (2008): POSLOVNO KOMUNICIRANJE [Elektronski vir, način dostopa (URL): http://www.zavod-irc.si/docs/Skriti_dokumenti/Poslovno_komuniciranje-Pockar.pdf.], Ljubljana: Zavod IRC.
O bontonu predstavljanja, Oddaja Dobro jutro, dostopno na: http://4d.rtvslo.si/arhiv/dobro-jutro/32944375 (16. 3. 2017)
(Število obiskov: 796)